
2 omdömen förTrixie XCat XL kattsele med koppel och dekal
Sammanlagt betyg (2)
Ok
Fungerar ganska bra men man bör vara medveten om att katter kan ta sig ur selen. Spännet glider, som andra har konstaterat. Kardborrebanden förlorar med tiden (efter ca 1 år) fäst-förmågan och behöver bytas.
|
Trixie XCat XL kattsele med koppel och dekal.
Riktigt dåligt. Spännet går inte att öppna. Bandet glider. Inte att rekommendera
