
4 omdömen förMarkus-Mühle Black Angus Adult
Sammanlagt betyg (4)
|
Mycket nöjda
Vår Rottweiler har problem med bukspottskörteln och kan inte äta mat med mer än ca 12 % fett i. Veterinären rekommenderade oss ett veterinärfoder som kostade skjortan. Blev rekommenderad det här istället som fungerar jättebra. Bitarna varierar till storleken och kan likväl användas som godis.
Alla nöjda från första början
Min Golden, 1,5 år, älskar det. Buddy fick Angus Junior som valp och efter 1 år bytte vi till Black Angus Adult. Han har aldrig haft problem med pälsen eller huden, allergier eller diarré, fodret är verkligen bra! :-)
Rekommenderas.....
Översatt från bitiba.de av zooplus
Växlar med NaturNah
Det är ett jättebra foder och jag byter alltid emellanåt med NaturNah. Mina hundar älskar det, kan inte få nog :-)
Urgott!!!!!
Alla 3 hundarna gillar det här och 2 av dom är jättekräsna men denna sort äter alla gärna. Tolereras bra också.
