
6 omdömen förCosma Snackies XXL - frystorkat kattgodis
Sammanlagt betyg (6)
|
bra motionsgodis
mina två gamla killar (katter) älskar Cosma frystorkat. Vi köper de stora burkarna med XXL eftersom en del av innehålet är smått/smulor. De stora bitarna är perfekta att kasta så katten får springa och "jaga". Smulorna i botten använder vi som krydda på maten, om de är kinkiga. Då äter de allt för det luktar "kyckling".
Är omtyckta
Det här godiset är omtyckt hos oss. Rent kött, vad behöver man mer. Storleken på bitarna är jättebra för de måste tugga först.
de älskar det
Mina katter äter inte allt och det är rätt problematiskt... det här godiset kastar de sig över. De älskar det
